Start
  |     |    
Kategorie
Dodaj Og這szenie
Szukaj
Wizyt闚ki             Miasto  
Zamie嗆 Og這szenie
  Mo磧iwo嗆 dodania do 10 zdj耩
  Wy鈍ietlane od 15 dni do 2 miesi璚y
  Mo磧iwo嗆 dodania og這sze premium
Zarz康zaj Og這szeniami
Szukaj Og這sze
<< Poka wszystkie
Kurs User Experience (UX) - Og這szenia Mielec
Kategoria: Nauka / Szkolenia /
Dodane: 29/12/2020 16:33:43
3 tygodnie temu
Zapraszamy na 15 godz. kurs online "User Experience" organizowany przez "Publishing School" w Krakowie.


Termin: 29 stycznia (piątek) godz. 17.30 – 20.00 + 30 stycznia (sobota) godz. 9.00 – 14.00 + 31 stycznia (niedziela) godz. 9.00 – 14.00

Dla kogo? Dla web designerów, osób związanych z marketingiem internetowym, informatyków, grafików

Miejsce: komputer uczestnika w domu, 豉̨czenie przez Jitsi meet

Prowadzi: mgr Justyna Kraszewska – projektant UX

Etapy pracy na kursie:

1. Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymagań biznesowych, metody badawcze UX, określenie indywidualnych potrzeb użytkowników, postawienie wstępnych hipotez oraz pytań w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań poprzez analizę zachowań użytkownika, zaproponowanie rozwiązań, które odpowiedzą na oczekiwania odbiorcy.

2. Etap „Design“ (projektowanie rozwiązania problemu) – narzędzia do modelowania interakcji oraz zagadnień archi- tektury informacji, zaprojektowanie interface uwzględniającego zgromadzone informacje o użytkowniku, zastosowa- nie technik szkicowania i projektowania interakcji, najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddzia造wania kolorów.

3. Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwiązania) – poznanie narzędzi wspomagających prowadzenie tes- tów, umiejętność stworzenia prawid這wego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagającego w prowa- dzeniu i obserwacji testów, formu這wanie zmian na podstawie prowadzonych testów, umiejętność formu這wania konstruktywnej krytyki.

Program:
1. Dlaczego UX, czyli poznanie najważniejszych wartości
2. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
3. Proces projektowania zorientowany na użytkownika na podstawie metody „Design Thinking“
4. Tworzenie i analiza Person
5. Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika
6. User Journey Map, czyli podróż użytkownika po produkcie
7. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
8. Low-Fidelity Wireframes jako sposób rozmieszczenia elementów na produkcie
9. Prototypowanie jako odpowiedź na potrzeby użytkownika
10. Sztuka perswazji, czyli jak dzia豉 kolor, ilustracja, animacja
11. Testowanie produktu w oparciu o scenariusze
12. Ewaluacja podsumowująca przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura


Koszt podstawowy: 600 z brutto

Promocja: Wp豉ta do 17 stycznia 2021 r. (niedz.) gwarantuje 160 z zniżki, czyli op豉ta wyniesie 440 z brutto (po 29,3 z brutto za godz. dydaktyczn zaj耩)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Szczeg馧y na http://publishingschool.pl/BookingRetrieve.aspx?ID =86524
Kontakt:
Publishing School
Telefon:
504-068-626
Email:

Ods這n: 31
      Zobacz Katalog Mieleckich Wizyt闚ek

MIELECKIE OGΜSZENIA
www.mielec-ogloszenia.pl
Copyright © 2011

Mielec Og這szenia - Drobne , Darmowe Og這szenia Mielec i okolice

Og這szenia Mielec

 

POLECANE STRONY
Optyk D瑿ica | Globtrans | Tworzenie stron www | Kurs na w霩ki wid這we Sanok |